سقف گنبدی فلزی 04

گنبدها سازه های معماری نیم کره ای هستند که از گذشته در ایران برای ساخت سقف سالن های مجلل، مقبره ها، مجتمع های بزرگ، مساجد، تالارها و آلاچیق های زیبا استفاده می گردید. استفاده از گنبدها برای پوشش سقف، موجب ارتقا جنبه های زیبایی، با شکوه جلوه دادن عمارت ها و چشم نوازی آنها می گردد.

این سازه ها به دلیل زیبایی های بصری، مقاومت و دوام مناسب در برابر شرایط جوی همواره مورد توجه مهندسین برجسته معماری قرار داشته است.

سقف های گنبدی در انواع مختلفی از نوع پوشش سطح نهایی آن دسته بندی می شوند به طور مثال به پوشش بتنی، آجری، فلزی، شیشه ای و … می توان اشاره کرد.

سقف های گنبدی فلزی به جهت پایداری بیشتر، دوام طولانی و هزینه های تعمیر و نگهداری ناچیز محبوبیت بیشتری نسبت به انواع پوشش های گنبدی دارند. همچنین سرعت اجرا در گنبدهای فلزی به جهت پیش ساخته بودن آن، به مراتب از انواع دیگر گنبدها بیشتر می باشد.

طراحی پیچیده و شرایط خاص اجرایی این نوع سقف ها مستلزم به کارگیری نیروهای مهندسی دقیق و مسلط به طراحی سازه های فضاکار سه بعدی و تیم های اجرایی مجرب می باشد.

شرکت ایستابنای راسخ با سابقه طراحی و اجرای سقف های گنبدی فلزی با تیم های مهندسی و اجرایی با سابقه، آماده ارائه هرگونه مشاوره، طراحی و اجرای سقف های مدور، قوسی و گنبدی در سراسر کشور می باشد.

این مجموعه در مرحله اول با ارائه مشاوره های فنی و تهیه رندرهای معماری، کارفرمایان عزیز را در انتخاب طرح مورد علاقه ایشان یاری می رسانند و در مرحله بعد با طراحی و مدلسازی سقف توسط مهندسین سازه شرکت ایستا بنای راسخ ، نقشه های اجرایی با جزئیات دقیق به تیم های اجرایی ارائه می گردد.

کلیه مراحل ساخت و نصب گنبدهای فلزی تحت نظارت مهندسین نظام مهندسی کشور و توسط تیم های اجرایی توانا و خلاق این مجموعه انجام می گیرد.

سقف گنبدی فلزی 03

سقف گنبدی فلزی 01

سقف گنبدی فلزی 02

ساخت و نصب سقف های گنبدی فلزی
ساخت و نصب سقف های گنبدی فلزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =