بازدید مدیران و عوامل محترم پروژه احداث کارخانه شیمیایی رازی از روند اجرایی پروژه

DSC09026 scaled

بازدید مدیران و عوامل محترم پروژه طراحی کارخانه و احداث کارخانه شیمیایی رازی از روند اجرایی پروژه در مورخ 1402/05/03 انجام شد و از نزدیک در جریان فرآیند طراحی کارخانه و احداث آن توسط شرکت ایستا بنای راسخ به عنوان طراح و مجری پروژه قرار گرفتند.

عکس هوایی از نمای پروژه رازی

این جلسه با حضور مدیرعامل شرکت شیمیایی رازی، مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، مدیران اجرایی پروژه کارخانه شیمیایی رازی و مدیران بانک عامل برگزار شد.
در ابتدا مدیر منطقه ویژه ی اقتصادی سیرجان ضمن خوشامد گویی و ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه رازی؛ از تمام تلاش های مدیران برای ساخت کارخانه تشکر کردند و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با هر دو شرکت اعلام نمودند.
مدیرعامل شرکت شیمیایی رازی از راه اندازی خطوط تولید کارخانه صحبت نمودند و از پیشرفت کار رضایت خود را ابراز داشتند و از شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ تشکر کردند.

DSC09026 scaled

مدیر عامل شرکت ایستا بنای راسخ بعد از شرح مراحل اجرایی پروژه، طراحی کارخانه و احداث آن؛ پیرامون عملیات خاکبرداری و ساخت اسکلت فلزی کارخانه که در حال اجرا می باشد صحبت نمودند و از ایجاد سوله سازی در آینده ای نزدیک خبر دادند.

AMN00989 3 scaled

در پایان جلسه تمامی مدیران محترم برای بازدید به محل احداث کارخانه شیمیایی رازی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان رفتند و پرچم شرکت شیمیایی رازی را به اهتزاز درآوردند و به پاس مراقبت از فضای سبز و طبیعت درخت کاشتند.

DSC09372 2 scaled

شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ طراح و مجری پروژه های صنعتی از قبیل احداث کارخانه و مجتمع های صنعتی و کشت و صنعت؛ آمادگی خود را برای همکاری با تولیدکنندگان، صنعت گران و کارفرمایان محترم اعلام می دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =