انعکاس فعالیت های شرکت ایستا بنای راسخ از رسانه ملی

خبر ایستا بنای راسخ .mp4 PotPlayer 8 19 2023 4 52 06 PM

 انعکاس فعالیت های شرکت ایستا بنای راسخ در روز جمعه تاریخ 1402/05/27 از رسانه ملی با موضوع دست‌یابی به حداکثر بازدهی با طراحی اصولی خطوط تولید در زمینه مشاوره، طراحی کارخانه بر مبنای روش‌های روز دنیا و دانش بنیان منعکس شد.

مدیر عامل شرکت ایستا بنای راسخ فرمود: «در زمینه ی احداث کارخانه خلأیی وجود داشت؛ شرکت های ساختمانی شناخت کاملی نسبت به بحث خطوط تولید، محصولات و مسائل شرکت های تولیدی و صنعتی نداشتند همین خلأ برای احداث و راه اندازی خط تولید جرقه ای برای حل مشکل شد.

ایشان بیان کردند ساخت کارخانه بر اساس نوع محصول و هم چنین تعداد پرسنل، بازار رقابتی ای که دارند و شبکه توزیع، خطوط تولید و منابع انسانی می باشد و بر اساس این موارد طراحی کارخانه انجام می شود و احداث کارخانه صورت می پذیرد.

ایشان تاکید کردند طراحی اصولی و علمی خط تولید کارخانه ها حائز اهمیت است؛ استانداردهایی در هر صنعت وجود دارد که ما در صنعت ساختمان باید این‌ها را رعایت کنیم مانند کف سالن های تولیدمان، ابعاد ساختمان های تولید و ساختمان های پشتیبانی هر کارخانه و هر مجموعه.

خبر ایستا بنای راسخ .mp4 PotPlayer 8 19 2023 3 12 33 PM

معاونت اجرایی شرکت ایستا بنای راسخ در خصوص طراحی و احداث کارخانه فرمودند:«مواردی که در ساخت و ساز کارخانه مطرح است:

1. سرعت ساخت

2. چگونه ساختن

3. ارتباط این فضاها با فضاهای آینده شان.

در نظر گرفتن این موارد باعث می شود که از الآن ای کاش های آینده را بدانیم و بعداً نگوییم که کارخانه چه تغییراتی بکند.

خبر ایستا بنای راسخ .mp4 PotPlayer 8 19 2023 3 15 50 PM

درپایان مدیر عامل شرکت ایستا بنای راسخ به حفظ محیط زیست و ذخیره سازی انرژی با انتخاب درست مصالح جهت احداث کارخانه پرداختند و از هدف های این شرکت صحبت نمودند «ما خیلی جدی روی بحث توسعه پایدار کار می کنیم؛ تا از الآن دورنمای یک مجموعه و یک کارخانه را برای پنج سال آینده، ده سال آینده، بیست سال آینده و حتی چهل سال آینده هم داشته باشیم؛ و ان شاء الله ورود به بازارهای صادراتی خواهیم داشت تا بتوانیم خدمات فنی مهندسی مان را به خارج از کشور صادر کنیم و به ویژه به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه».

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =