بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان

slide

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان از مورخ 1402/07/18 الی 1402/07/21 از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کرمان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه در روز سه شنبه 18 مهر ماه ساعت 18 شروع شد که مورد استقبال بسیاری از صنعت گران و تولیدکنندگان قرار گرفت.

شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ در این نمایشگاه شرکت کرد و از همگان برای بازدید از غرفه این شرکت دعوت نمود.

تیزر تبلیغاتی بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کرمان

 

_ در این نمایشگاه شرکت ایستا بنای راسخ در ضمن معرفی این شرکت به معرفی فعالیت های خویش در زمینه های ساخت کارخانه، طراحی کارخانه، احداث کارخانه، طراحی و ساخت سوله و مجتمع های صنعتی پرداخت.

کلیپ معرفی شرکت ایستا بنای راسخ

 

_ در طی 4 روز نمایشگاه، فعالین صنعت ساختمان استان کرمان از غرفه شرکت ایستا بنای راسخ بازدید داشتند و تبادل نظر در زمینه ی مسائل فنی و به روز صنعت ساختمان انجام شد.

_ معاونین استان کرمان از جمله معاونین استانداری کرمان، نظام مهندسی، انجمن های صنفی صنعت ساختمان از غرفه ی شرکت ایستا بنای راسخ بازدید داشتند و استقبال خوبی به عمل آمد.

_ جلسات متعدد فنی در خصوص حوزه طراحی و اجرای کارخانجات در غرفه تشکیل شد و تبادل نظر صورت گرفت.

_ جلساتی در خصوص معرفی مصالح صورت گرفت و مصالح روز صنعت ساختمان به شرکت ایستا بنا معرفی شد که بتوانند در حوزه طراحی و اجرای پروژه ها ازآنها استفاده کنند.

_ مدیران و مهندسان شرکت ایستا بنای راسخ نیز خدمات خود را به بازدید کنندگان در حوزه فعالیت شرکت به نحو احسنت انجام دادند.

تصاویر نمایشگاه و بازدیدکنندگان

شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ با تجربه و سابقه درخشان و با تیمی متخصص و مجرب آمادگی همکاری خود را با صنعت گران و تولیدکنندگان گرامی اعلام می دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =