252727291

احداث کارخانه در سایر کشورها

احداث کارخانه ها راهی برای رشد و پیشرفت کشورها و افزایش تولید است. یکی از شاخصه های ارزیابی توسعه یافتگی و پیشرفت کشورها میزان سازندگی و احداث کارخانه ها می باشد.

در عصر ما تولید جایگاه و اهمیت زیادی دارد به گونه ای که بسیاری از سرمایه داران در زمینه طراحی کارخانه و احداث آن سرمایه گذاری می کنند؛ در این بین هم پژوهشگران عرصه ی تولید و هم اقتصاددانان به دنبال راه های مختلف برای دستیابی به تولید بیشتر و با کیفیت بالاتری هستند تا به سرمایه گذاران این عرصه کمک شایانی نمایند.

یکی از راه هایی که پژوهشگران ارائه می دهند احداث کارخانه در کشورهای دیگر خصوصا کشورهای در حال توسعه است که اگر سرمایه داران و تولیدکنندگان با اصول و علم کافی در این زمینه گام بردارند می توانند سود بیشتری را به دست آورند؛ برای اطلاعات کافی در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی کارخانه و ساخت کارخانه شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ را مطالعه نمایید.

احداث کارخانه شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ
احداث کارخانه شرکت مهندسی ساختمانی ایستا بنای راسخ

شرایط احداث کارخانه در کشورهای دیگر

کشورهای مختلف برای توسعه و رشد تولیدی و اقتصادی خود برنامه های گوناگونی دارند؛ یکی از این برنامه ها دعوت و ترغیب سرمایه داران خارجی است و برای این امر از راه های متنوعی مانند دادن اقامت، زمین، ملک و… استفاده می کنند.
با این حال باید بدانید قوانین و شرایط ساخت و ساز در کشورها متفاوت و متناسب با قوانین حاکم در آن کشور می باشد اما شرایطی که در بین کشورها مشترک است:

_ ارائه مدرک هویتی فردی که قصد احدث کارخانه را دارد.

_ اثبات توانایی و تمکن مالی برای احداث کارخانه

_ مشخص کردن زمینه ی تولید؛ کارخانه را برای تولید چه محصولی می سازد.

_ مراجعه به اداره مالیاتی و وزارت خانه های کشورها

_ مشخص کردن آدرس و… کارخانه

کشورهای مناسب برای احداث کارخانه برای ایرانیان کدام است؟

حال که با شرایط و اهمیت ساخت کارخانه در کشورهای دیگر آشنا شدیم سؤالی که مطرح می شود چه کشورهایی برای سرمایه گذاری و احداث کارخانه مناسب است؟

در پاسخ گفته می شود کشورهای در حال توسعه خصوصاً کشورهای همسایه بهترین کشور برای ورود و احداث کارخانه هستند چون از نظر مسافتی به کشور ما نزدیک و وارد عرصه ی سازندگی شده اند و تولید و رشد اقتصادی هدف های اصلی آنها می باشد.
کشورهایی مثل عراق، عمان، سوریه، لبنان، امارات، بحرین، قطر، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و… برای سرمایه گذاری و احداث کارخانه مناسب هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =